Nema proizvoda u korpi.
Reklamacije i prigovori
Datum stupanja na snagu: [10.03.2025]
- UVOD
Gabbiano company d.o.o. posvećen je pružanju visokokvalitetnih proizvoda i usluga te nastoji osigurati zadovoljstvo svojih kupaca. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom ili primljenom uslugom, omogućavamo podnošenje reklamacija i prigovora u skladu s važećim zakonima i propisima.
Ovaj dokument definiše prava i obaveze kupaca i prodavca u vezi s postupkom reklamacija, povratom proizvoda, zamjenom robe te načinom rješavanja prigovora.
- PRAVO NA REKLAMACIJU
Kupac ima pravo podnijeti reklamaciju u sljedećim slučajevima:
- Ako je isporučeni proizvod oštećen, neispravan ili ne odgovara opisu.
- Ako je kupac primio pogrešan proizvod.
- Ako je došlo do nedostatka u funkcionalnosti proizvoda u garantnom roku.
- Ako proizvod nije isporučen u dogovorenom roku.
Reklamacije se mogu podnijeti u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda.
- POSTUPAK PODNOŠENJA REKLAMACIJE
Kupac može podnijeti reklamaciju putem sljedećih kontakt podataka:
- E-mail: info@bioteka.ba
- Telefon: +387 33 628 984
- Viber/WhatsApp: +387 63 047 884
- Poštanska adresa: Lužansko polje 76a, 71000 Sarajevo
3.1. Sadržaj reklamacije
Prilikom podnošenja reklamacije, kupac je dužan dostaviti sljedeće informacije:
- Ime i prezime
- Kontakt podatke (telefon, e-mail)
- Broj narudžbe ili računa
- Detaljan opis reklamacije
- Fotografije proizvoda (ako je primjenjivo)
- RJEŠAVANJE REKLAMACIJE
- Po prijemu reklamacije, prodavac će potvrditi prijem i započeti postupak razmatranja.
- Rok za odgovor na reklamaciju je 8 radnih dana od dana prijema.
- Ako je reklamacija opravdana, kupcu će biti ponuđena zamjena proizvoda, popravak ili povrat novca.
- Povrat novca vrši se na isti način na koji je izvršena uplata, osim ako nije dogovoren drugi način.
- Troškove povrata proizvoda u slučaju opravdane reklamacije snosi prodavac.
- POVRAT PROIZVODA
Kupac može vratiti proizvod u sljedećim situacijama:
- Ako je proizvod oštećen ili neispravan.
- Ako kupac želi odustati od kupovine u zakonskom roku od 14 dana od prijema proizvoda.
- Ako je isporučen pogrešan proizvod.
5.1. Uslovi za povrat proizvoda
- Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, nekorišten i u istom stanju u kojem je primljen.
- Povrat se ne odnosi na proizvode personalizirane ili izrađene po narudžbi kupca.
- Povrat nije moguć ako je proizvod korišten i nema vidljivih tehničkih ili estetskih oštećenja koja su bila prisutna pri prijemu.
Napomena: Troškove povrata snosi kupac, osim ako se radi o reklamaciji zbog greške prodavca.
- PRIGOVORI NA USLUGE
Kupci imaju pravo podnijeti prigovor na:
- Kvalitetu isporučenih proizvoda.
- Neadekvatnu uslugu korisničke podrške.
- Problematiku vezanu za dostavu ili plaćanje.
Prigovori se mogu podnijeti putem e-maila info@bioteka.ba ili pozivom na broj +387 33 628 984.
Rok za rješavanje prigovora je 8 radnih dana od dana prijema.
- RJEŠAVANJE SPOROVA
U slučaju neslaganja između kupca i prodavca:
- Strane će pokušati riješiti spor mirnim putem.
- Ako dogovor nije moguć, spor će se rješavati pred nadležnim sudom u Sarajevu.
- KONTAKT INFORMACIJE
Za sve informacije, reklamacije i prigovore možete nas kontaktirati putem:
Gabbiano company d.o.o.
Lužansko polje 76a, 71000 Sarajevo
Telefon: +387 33 628 984
E-mail: info@bioteka.ba
Viber/WhatsApp: +387 63 047 884
Posljednje ažuriranje: [10.03.2025]