Reklamacije i prigovori

Datum stupanja na snagu: [10.03.2025]

  1. UVOD

Gabbiano company d.o.o. posvećen je pružanju visokokvalitetnih proizvoda i usluga te nastoji osigurati zadovoljstvo svojih kupaca. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom ili primljenom uslugom, omogućavamo podnošenje reklamacija i prigovora u skladu s važećim zakonima i propisima.

Ovaj dokument definiše prava i obaveze kupaca i prodavca u vezi s postupkom reklamacija, povratom proizvoda, zamjenom robe te načinom rješavanja prigovora.

  1. PRAVO NA REKLAMACIJU

Kupac ima pravo podnijeti reklamaciju u sljedećim slučajevima:

  • Ako je isporučeni proizvod oštećen, neispravan ili ne odgovara opisu.
  • Ako je kupac primio pogrešan proizvod.
  • Ako je došlo do nedostatka u funkcionalnosti proizvoda u garantnom roku.
  • Ako proizvod nije isporučen u dogovorenom roku.

Reklamacije se mogu podnijeti u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda.

  1. POSTUPAK PODNOŠENJA REKLAMACIJE

Kupac može podnijeti reklamaciju putem sljedećih kontakt podataka:

  • E-mail: info@bioteka.ba
  • Telefon: +387 33 628 984
  • Viber/WhatsApp: +387 63 047 884
  • Poštanska adresa: Lužansko polje 76a, 71000 Sarajevo

3.1. Sadržaj reklamacije

Prilikom podnošenja reklamacije, kupac je dužan dostaviti sljedeće informacije:

  • Ime i prezime
  • Kontakt podatke (telefon, e-mail)
  • Broj narudžbe ili računa
  • Detaljan opis reklamacije
  • Fotografije proizvoda (ako je primjenjivo)
  1. RJEŠAVANJE REKLAMACIJE
  • Po prijemu reklamacije, prodavac će potvrditi prijem i započeti postupak razmatranja.
  • Rok za odgovor na reklamaciju je 8 radnih dana od dana prijema.
  • Ako je reklamacija opravdana, kupcu će biti ponuđena zamjena proizvoda, popravak ili povrat novca.
  • Povrat novca vrši se na isti način na koji je izvršena uplata, osim ako nije dogovoren drugi način.
  • Troškove povrata proizvoda u slučaju opravdane reklamacije snosi prodavac.
  1. POVRAT PROIZVODA

Kupac može vratiti proizvod u sljedećim situacijama:

  • Ako je proizvod oštećen ili neispravan.
  • Ako kupac želi odustati od kupovine u zakonskom roku od 14 dana od prijema proizvoda.
  • Ako je isporučen pogrešan proizvod.

5.1. Uslovi za povrat proizvoda

  • Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, nekorišten i u istom stanju u kojem je primljen.
  • Povrat se ne odnosi na proizvode personalizirane ili izrađene po narudžbi kupca.
  • Povrat nije moguć ako je proizvod korišten i nema vidljivih tehničkih ili estetskih oštećenja koja su bila prisutna pri prijemu.

Napomena: Troškove povrata snosi kupac, osim ako se radi o reklamaciji zbog greške prodavca.

  1. PRIGOVORI NA USLUGE

Kupci imaju pravo podnijeti prigovor na:

  • Kvalitetu isporučenih proizvoda.
  • Neadekvatnu uslugu korisničke podrške.
  • Problematiku vezanu za dostavu ili plaćanje.

Prigovori se mogu podnijeti putem e-maila info@bioteka.ba ili pozivom na broj +387 33 628 984.

Rok za rješavanje prigovora je 8 radnih dana od dana prijema.

  1. RJEŠAVANJE SPOROVA

U slučaju neslaganja između kupca i prodavca:

  • Strane će pokušati riješiti spor mirnim putem.
  • Ako dogovor nije moguć, spor će se rješavati pred nadležnim sudom u Sarajevu.
  1. KONTAKT INFORMACIJE

Za sve informacije, reklamacije i prigovore možete nas kontaktirati putem:

Gabbiano company d.o.o.
Lužansko polje 76a, 71000 Sarajevo
Telefon: +387 33 628 984
E-mail: info@bioteka.ba
Viber/WhatsApp: +387 63 047 884

Posljednje ažuriranje: [10.03.2025]